2009. augusztus 29., szombat

Virágmező

Tegnap még azt terveztük, hogy ma fürdeni megyünk addig míg idő van,de sajnos ez a terv nem vált valóra. Így egy régóta befejezésre váró képet fejeztem be.
Gilda Baron képeit egy Patchwork Professional újságban láttam először,aztán a tatabányai lányok tanították a közös varráson. Az én virágmezőm ilyen lett:


Sok apró kicsi maradék anyagot lehet felhasználni hozzá:


Saját festett anyagaimat használtam. A keretezés tűzésénél akadtam el, aztán ma ezt az egyszerű egyenes tűzést választottam.

5 megjegyzés:

  1. Jók a virágok. Érdekes a zöld rész alul, olyan, mintha gyapjúból lenne. Közelebbről nem tudom szemlézni, talán majd élőben.

    VálaszTörlés
  2. Már látom, a másikon, ez a kötszer anyag (nem jut eszembe a neve) megfestve?

    VálaszTörlés
  3. Igen, jól látod, az festett géz,mint fű egy két kis kaviccsal.

    VálaszTörlés
  4. Na, megy ez a bejegyzés! (Utána már eszembe jutott, hogy géz.)

    VálaszTörlés
  5. SZIA !
    Nagyon jók ezek a virágok :)Mint az igazi virág mező .

    VálaszTörlés