2010. december 27., hétfő

Szép csendesen elteltek a karácsonyi ünnepek.
Az utolsó előtti pillanatokban még egy kis neszesszert varrtam fiam barátnőjének:
Beszand mutatta meg karácsony előtti utolsó csoport találkozón a körbargello készítését. Ki kellett még próbálnom az ünnepek előtt,bár nem a fa köré került, mert azt mindig vödörbe,nedves homokba tesszük,amit egy másik karácsonyi terítővel álcázok.
Az enyém ilyen lett:
Én a megadott méretnél egy kicsit kisebbre varrtam. Ez volt a mintám induláskor:
Négy színből 5 cm-es csíkokat varrtam össze a minta szerinti szín elosztás alapján,amiből a kész 15 fokos sablonnal kivágtam a cikkeket, először 4 db-os cikket varrtam össze hatszor. Aztán 3*4 db-os cikket, a végén 2*12db-os cikket. Nagyon szépen adta a kört. A sablonnál nem hagytam varrásráhagyást.
A megvarrt csíkok szín elosztása:







A sablonnal kiszabott cikkek sorszámozva, hogy varráskor ne keveredjenek a sorrendek:

1 megjegyzés:

  1. Nagyon tetszik a körbargello-d és köszönöm a segítséget az elkészítéséhez.Én is hasonló cipőben járok, karácsonyfaszoknyára nincs szükségem, de maga a minta nagyon tetszik!Mégegyszer köszönöm!

    VálaszTörlés